SOMMARLOV!

Igår fick jag sommarlov. Jag kan inte fatta det, och jag kan absolut inte fatta att jag har slutat nian och aldrig mer kommer gå i samma klass. Kommer verkligen sakna klassen! Efter avslutningen så gick jag och alla tjejer och åt mat och sen satte vi oss på vallarna och försökte smälta att vi har slutat nian. Sen gick vi till hamnen och köpte glass och sen tillbaka till vallarna. Gud vad jag älskar mina vänner alltså!

Imorse åkte jag och pappa ut till stallet och tog ut lite hästar och jag myste med Arhamiz. Han är mycket bättre nu och har ingen feber, han ser mycket gladare ut också. Jag saknar redan att rida, känns så konsitigt att jag inte har ridit på nästan en vecka!
Snart ska jag träffa Nora och Ida, vi ska till vallarna och fika tror jag, sen blir det att åka ut till Arhamiz igen!

Nästan hela min klass, gud vad jag kommer sakna er!

/Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0