Jag har inte slutat blogga!

Det var någon som frågat om jag slutat blogga, men nej det har jag inte. Jag har bara inte haft tid att skriva, och sen så har det inte hänt något intressant.
Hade avslutningsmiddag igår med alla nior, det var faktiskt riktigt roligt. Jag insåg då hur mycket jag kommer sakna min klass och att gå runt i den där skolan och inte göra någonting. Nej, jag kommer verkligen sakna det!

Imorgon skulle vi tävlat dressyr ju, men han är tyvärr halt.. Han har blivit sparkad i hagen så nu är han svullen och vägrar att gå på det. Vi åker ut imorgon bitti och tittar till honom och ser om han kan gå ut i sjukhagen, annars får han stå kvar inne.
Sen så ska vi ändå till stjärnholm och fota, Elin ska tävla på Fresa så det ska bli roligt att se! Följde förresten med henne på hennes dressyrträning idag, och de var duktiga och fina som vanligt.

Här ser man nästan hur jag såg ut på avslutningsmiddagen, har ingen bättre bild!

/Ellen

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad bar ellen att du inte har slutat blogg

2012-06-06 @ 13:45:06
URL: http://sadeljorden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0