Gårdagen med Emilia

Igår red ju jag och Ellen som sagt Charlie. Jag red först och det gick jätte bra och han var väldigt lyhörd. Sjukt mysig häst som jag gärna rider flera gånger. Tog ett skutt på ett litet räcke och fyfan vad kul det var! Hoppade som högst 80cm men det kändes typ som 50cm eller något. Hoppas jag får hoppa honom flera gånger hihhih.

Sen var det sista gången i Stjärnholm igår. Jag fick min lilla Fille och red barbacka och det var super mysigt! Lekte så gott som hela lektionen och körde lite "ökningar" ibland hahahhah :D Såå himla bra avslutning och kommer sakna min Fille lille. Hihihiih!

Sen åkte vi vidare till Arhamiz efter det och gick en rätt så lång promenad. Han var skit pigg och trippade lite då och då för att han inte ville gå. Hhahahah gubben! Skönt att allt börjar komma till bättringsvägen iallafall. Han var mycket bättre igår och aa, känns som sommaren kommer bli super bra!

Jag och Charlie igår


Jag och Fille bebis igår.


Jag och bästa Arhamiz igåår på kvällspromenad.

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0