Emilia avslöjar sin hemlighet


Ni vet ju att jag skrev ett inlägg och bad er försöka komma på vad det var jag höll på med. Jo det är såhär, jag håller på att letar storhäst just nu. En som jag ska kunna utvecklas med och komma ut på tävlingsbanorna med så småningom. Det ska vara en häst jag ska kunna satsa på hoppningen med såklart! I söndags var jag och provred en häst men håller fortfarande på att tittar efter hästar. Men nu vet ni iallafall vad jag håller på med, dom som gissade rätt var
Esther Järvling (http://estherjarvling.blogg.se/)
Johanna Sällström (http://jsjumping.blogg.se/)

Vi kommer fortsätta ha kvar Arhamiz även fast jag ska skaffa egen, så det behöver ni inte fråga haha :) Kram på er
/Emilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev för ett tag sedan att du inte kan vara medryttare på nero när du börjar nian för det skulle bli för mycket , hur mycket tror du inte att det blir att ha en egen häst oxå ?!?!

2012-06-06 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0